torstai 25. syyskuuta 2008

ihmeellinen eilinen

Pitkin hampain vääntäydyin sängystä ylös ja kikkailin johonkin hukkaan kolme tuntia, ennen kuin sain itseäni niskasta kiinni ja raahauduin salille. Mikähän mua vaivaa kun ei jaksaisi liikkua vaikka ihan kauheesti tykkään vaparia treenata ja nostaa rautaa, mut ajatus lähtemisestä on niin.. niin.. *huoh*

Olin jo jonkin aikaa ajatellut etten voikaan ottaa puolivolttia ohjelmaani kun ei ole paikkaa missä treenata sitä. tarvis permannon. Hah. Päätin kokeilla, kävi miten kävi, ja meni niiiin helposti et iteki ihmettelin ja kummastelin. Hyvä minä!! Jei!!

Menin äipän luo syömään ja viettämään leppoista lomailtaa. Leppoisuus haihtui kun huomasin, että pomo oli soittanut ja jättänyt vastaajaan viestin että mun pitäis soittaa takaisin kun ehdin. Mikä voi olla niin tärkeää että pomo soittaa mulle lomalla?? Olin melko varma että oon kämmännyt jotain pahasti ja saan nuhteita, mutta kun soitin takaisin kädet täristen, sain kuulla että olivat toimitusjohtajan kanssa päättäneet että olisin paras vaihtoehto Espoon toimipisteen VT myymäläpäälliköksi, ainakin kunnes uusi päällikkö löydetään irtisanoutuneen tilalle, ja tietysti paikka olisi myös mun haettavissa jos vain koen sen omakseni. Uskomatonta!!

Saas nähdä mitä tämä tuo tullessaan.


Terveisin,

Johanna L.
Myymäläpäällikkö

Ei kommentteja: