keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Paluu arkeen

Paluu arkeen on ollut toisaalta tosi kiva, odotin sitä jo innolla, mutta...

Kun on kipeänä silloin, kun on suunnitellut opettelevansa uudet tuntikoreografiat, iskee paniikki ja epätoivo kun pitää mennä töihin eikä siis osaa töitään.

Viikonlopuksi oltiin sovittu kesän ainoa mökkiviikonloppu, koska tunnithan piti olla opeteltuna jo viime viikoksi ja viikonlopun ihan ihanan vapaa. Opetelin sitten BodyBalancea mökillä. Jos olisi paistanut aurinko, se olis ollut täydellistä, mutta vesisateessa...

Mökille oli suunniteltuna uuden aarteen kunnostamista, mutta se jäi mun osalta aika vähäiseksi.


Onneks oli muita auttamassa ja mä sain pääasiassa joogailla. Eihän sitä sateessa saanut kokonaan maalattua, mutta viimeistä kerrosta vaille valmiiksi tuli mun uus kaupunkipyörä :)

Opettelin Balancea vielä sunnunti-iltana kotona, ja maanantaina minkä ehdin. Maanantaina BodyBalance-tunnin jälkeen opettelin BodyPumpin tiistaiaamua varten.

Tiistai-iltana töiden jälkeen alkoi BodyCombat-talkoot. Ne jatkui myös tänä aamuna, ja päivänä, nyt, samalla kun syön ja kirjoitan. Tänään illalla BC ja BB, eikä se BB:kaan vielä ihan automaationa tule. Mä oon niin hidas oppimaan että tää vaihe on aina yhtä tuskaa, mutta homma on ihanaa sit kun oppii. Just nyt kyllä tuntuu että olisin taas loman tarpeessa!

Onneks ens viikolla on jo helpompaa :)


Ei kommentteja: