maanantai 20. kesäkuuta 2011

"Viikko Porissa"

Suunniteltu viikko Porissa kutistui hippasen reiluun kahteen vuorokauteen.

Tiko sai perjantaina taas antibiotit tassujen furunkuloosiin, joka ei vaan pelkällä lääkeshapoopesulla hellittänyt. Se jäi Vantaalle hoitoon, joten siksikin oli tultava pian kotiin. Ja no, onhan kotona niin mukava olla!

Ohjelmaa viikon varrelta:

Maanantai: Sali (olka,rinta,vatsa)

Tiistai: Vapari + Sali (etureisi, pohje <- ja sellanen treeni että kävely oli kolme päivää hankalaa!)

Sain palkkariasiatkin taas vähäksi aikaa kuntoon:

4kg protskua...

ja pussillinen maltoa riittää taas vähäksi aikaa
Keskiviikko: 5h Jumbossa "shoppailemassa" kaverin kaa + leffailta toisen kaverin kaa <3

"shop" on hipsukoissa koska mä ostin kahvin, Hanna pehmiksen, ja that's all folks. Kehnoja shoppaajia ;)

Torstai: Sali (selkä, takaolka, takareisi) ja kävin Inglotissa meikattavana.


Kaipasin päivitystä omiin väreihin ja niiden käyttöön, mutta meikkaaja valitsikin mulle samat värit joita itse olen käyttänyt, ja väritteli silmät, posket ja huulet kuten olen itsekin tehnyt. Se niistä vinkeistä sitten ;)
Pääasia kuitenkin on, että olen edelleen ajan hermoilla eikä nykynuorten tarvitse kauhistella että mamma on jäänyt johonkin ysikytluvulle.

Tuotteissa tuntui olevan hinta/laatu-suhde kohdallaan, ja myyjä korvausta vastaan luovutti minulle muutamia tuotteita:

Meikinalusgeeli, joka tasoitti ihon pinnan kivasti ja päälle riitti ohut meikkivoide. Silmämeikin pohjustusaine, joka piti luomivärin paikallaan n.12h. Normaalisti rasvainen iho tai hikoilu saa pohjan ja/tai luomivärin kasaantumaan viiruksi luomivakoon jo muutamassa minuutissa. Persikantuoksuinen kultakimalteinen huulikiilto korosti kivasti huulten omaa väriä, muttei värjännyt. Ja kaupanpäälle tuli pieni verkkomeikkipussi.

Perjantai: Sali (kädet, olka)
Koska olen aina omista aikatauluista jäljessä, ajelin Poriin 4,5h juututtuani kehä3:n ruuhkaan ja ajeltuani motarilla parhaimmillaan 80km/h.

Lauantaina oli Saken mummon 80-vuotisjuhlat ja ilta vietettiin Saken veljen luona.

Sunnuntaina oli omien mummojen tervehtimisen vuoro.
Kävin myös tsekkaamassa aerobicin EM-voittoa juhannuksena jahtaavan Ritan kisaohjelman hänen kotisalillaan ja kuulostelemassa viimehetken fiiliksiä. Ja kun paikalla olin, jäin vielä Mariannen Zumbaan. Oli superkivaa käydä jonkun muunkin kuin oman salin ohjaajan tunnilla. Ja kamalan kotoisa porimurre kuulosti kyl nii piru mukavalt ;)
Ilta vietettiin mun veljen luona grillaten ja saunoen.
Isää en ehtinyt yrityksestä huolimatta nähdä :(

Maanantaina, eli tänään, herättiin 7.20 ja päätettiin lähteä aamupalan jälkeen kotiin.
Ihanaa olla kotona jo puoliltapäivin, syödä, nukkua pikku päikkärit, ja lähtee TREENAA!! Ihan ku edellisestä salitreenistä olis ikuisuus, vaikka välissä ei montaa tuntia ollut ;)

Kotiinviemisiksi saatiin pappalta mukaan pikku pala kalaa. Veijari on kokonaisena painanut 12kg, joten 1/3 pyrstöpala oli myös aika massiivisen kokoinen. Pienimmän mä niistä paloista kuitenkin valitsin.

Ei kommentteja: