sunnuntai 13. heinäkuuta 2008

Sunnuntai

Olin taas myöhässä.. tai melkein myöhässä ja meinasin jäädä fitnessmallikisan castingin ulkopuolelle. Onneks sain K.P.n vakuutettua ottamaan mut varasijalta mukaan :) Yli 40 hakijaa ja pääsin 16 parhaan joukkoon, onhan sekin jo jotain!

Olisko se ollut sit kuitenki se mun ensi vuoden fitness-tavoite, jonka vuoksi en päässyt 8 finalistin joukkoon. Se olis kuitenki tarkoittanut dieettiä ja katkoa treeniin, joten hyvä näin, koska aion pärjätä sit siinä päätavoitteessa.

Fiilis nousi castingin jälkeen huimasti, kun yksi tuomareista, suomen menestynein fitnesskilpailija, itse rouva fitness, Marjo Krishi pysäytti autonsa, nousi ja käveli MUN luo, vain kertoakseen ettei saa lannistua tästä koska se fitness on se mun juttu johon mun pitää panostaa ja kehui vielä että näytin hyvältä, vaikka ehdin sitä jo itse epäillä :) Jei!!

Nyt sitte vaan kovaa treeniä taas!!

Ei kommentteja: