sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Ulkona

Yleensä jos viikonloppuna "käy ulkona virkistymässä", se ei tarkoita tätä...

Kolmen päivän sohvalla makoilun jälkeen kävin tänään ulkona. Siis pihalla.
Vein roskat ja kävelin korttelin ympäri ihanan aurinkoisessa pakkasessa. Aikaa kului reilu 15 minuuttia ja olin aivan poikki. Silti olin onnellinen kun pääsin taas ulos. Raitis ilma on ihanaa! Ja tautikin alkaa ilmiselvästi olla taltutettu - tänään en oo niistäny yhtään niin paljon ku eilen! :)

Loppupäivä kuluikin taas sohvalla peiton alla. Kuumavesipullosta on tullut mun paras kaveri.

Ajattelen positiivisesti: kun tämän flunssan nyt lepään rauhassa pois, olen henkisesti ja fyysisesti valmis tiukkaan treenikevääseen. Huomenna on vielä saikkupäivä, mutta sitten oon terve. Oon päättänyt!

Ja onhan tää ollut ihan loistava aika sairastaa - pakkanen paukkuu ja pelti rytisee. Liikenne on sekaisin ja autot hyytyy teiden varsille. Minä olen kotona peiton alla ja Micra turvallisesti pihassa.

Teetä ja sympatiaa! Ja raakasuklaata :)

2 kommenttia:

Päivi kirjoitti...

Mulla oli kans tuossa alkuvuodesta ihan järkyttävä lentsu, olin tosi tosi tosi kipee :/ Semmonen on turhauttavaa kun ei oikein jaksa edes jalkeilla olla :( Koitahan parantua :)

Unknown kirjoitti...

Turhauttavaa on tosiaan.
Kiitos, kyllä tää tästä. Tänään jo töihin :) ...vähän kyllä hirvittää miten jaksaa...