keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Arvontaa ja kuvii ja kaikkee

Haluaisitko tekemään mun vetämän treenin? 

Tai haluaisitko kokeilla treeniä uutuuslaite CrossCorella?

Jos vastasit edes jompaan kumpaan myöntävästi, osallistu arvontaan tästä, ja voita mun vetämä CrossCore Rotational bodyweight-treeni Fressi kampissa 6.4 klo 14.00. Treenin tarjoaa Wrange :)

Se olis taas se aika vuodesta, eli GoExpo-messut viikonloppuna. Mä olen  perjantaina ja sunnuntaina Wrangen ja FAFin osastolla (6b131, heti 6-hallin sisäänkäynnin vieressä) ja vaihdan vaan paitaa sen mukaan mitä kysytään ;) Siinä on vielä Fressi viereisessä kopissa, joten sujuvasti sukkuloin kaikkien kolmen firman kojuilla tarvittaessa. Multitaskingia parhaimmillaan ;D

Lauantaina joudun jättämään messut väliin kun vedän FAFin Foundationia Leppävaarassa ihan koko päivän. Rankka viikonloppu on tulossa, mutta oi niin mukava. Odotan innolla!

Messuhuumaa ennen kuitenkin vielä huominen rypistys senioreita ja jumppaa. Haha, tiedän että sunnuntai-iltana takki tulee olemaan niiiiiiin tyhjä. Mutta uutta virtaa saa meidän Team Finlandin tapaamisesta, jota koitetaan nyt saada sovitettua viiden kiireisen naisen aikataulujen mukaan mahdollisimman pian. Luvassa kisa- ja matkasuunnitelmia, kisailmoittautumisia ja muuta mukavaa. Ja ens viikolla mennään Elsen kanssa funtsimaan mun vaparikoreografiaa. Woop woop!!

Värikoodia eiliseltä
Ja sitten uutta Pumaa viime viikonlopun vaparitreeneistä


ja sitä kuntokuvaa...

 Kunto näyttää ja tuntuu hyvältä siihen nähden että kisoihin on vielä aikaa 16 viikkoa. Olen luottavaisin mielin - tästä tulee hieno kausi :)

Ei kommentteja: