torstai 24. marraskuuta 2011

Kiire kiire...

Täytyy tehdä sitä ja tätä ja tuota. Koko loppu vuosi on kalenterissa varattu ja vapaapäivät (siis töistä vapaat) on täynnä juoksevia asioita ja sitä ja tätä ja tuota.

Onneksi kaikki on kivoja juttuja ja itse olen niitä innostuksissani haalinut. Silti odotan jo sitä vapaapäivää kun voin vaan köllähtää sohvalle, nostaa jalat ylös ja lukea yhden ihanan pt-asiakkaani lainaamaa kirjaa.

Töissäkin on kiire. Koska olen krooninen myöhästelijä, mun on vaikea pysyä ohjausaikatauluissa. Yhtä asiakasta varten on varattu 25 tai 55minuuttia, eikä se ikinä tahdo riittää. Kun yhden asiakkaan kanssa tapaaminen venähtää, koko loppupäivä menee aikataulusta jäljessä.

Oon ottanut kalenteriin "ruokataukoja" aina parin asiakkaan välein, jotta saan tasattua aikataulua. Ruokatauko on siis "ruokatauko", koska harvemmin ehtii syömään ;)

Siinä on mulla opettelemista. Aikataulussa.

Granaattiomena-päärynäsmoothie
Kiitos vinkkaajalle, tortillalasagne oli nopeaa, helppoa, herkullista:

Tortillalasagne

Jotta ei näyttäisi liikaa ruokablogilta, alla kuva Wrangen katalogikuvauksesta. Nyt odotellaan millaisia kuvia Sammyn kamera tallensi ja miltä ne näyttää uudessa kuvastossa :)

Johanna ja Maija

Ja taas mennään!

Ei kommentteja: