maanantai 1. huhtikuuta 2013

Kilpailijaesittely

Taas olen pienen askelen lähempänä unelmaa: matkustuslupa on hankittu, enää lentoliput puuttuu. Odotellaan että lennot hiukan vielä halpenisi, ennen kuin tilaillaan. Tämän kuun puoleen väliin mennessähän pitäisi tietää kuinka isot tukijoukot reissuun lähtee, eli kuinka paljon huoneita varaillaan vai varataanko kokonainen mansioni porukalla.

Lauantaina oltiin juuri aloittamassa leffan katsomista kun puhelin ilmoitti että Fitness Universe Tour oli maininnut mut julkaisussa, jota en saanut puhelimella auki (siis tarpeeksi nopeasti!) joten oli pakko vielä pompata koneelle.

Uskomatonta mutta totta, siellä se oli, mun kilpailijaesittely. Mun ihka eka kilpailijaesittely :D

"Team Finland will soon be introducing another fitness star when JOHANNA LIND makes her way to the stage at Fitness Universe in Miami Beach. The 5'4", 128 lbs., 31 year old group fitness instructor and university health science student previously competed in sports aerobics. But over the past year, Johanna switched to the fitness scene has won numerous awards in Finland. Sponsored by Puma, she has a marketing degree and says she applies her academic education into her athlete pursuits. "It keeps me driven and ambitious," Johanna explains. "I love being busy and active and competitive fitness fits into my whole life plan. I love training and the whole build up to a show." Johanna and everyone appearing on stage at Fitness Universe Weekend will be present LIVE on www.fitnessuniverse.tv."

Eihän siitä leffan katsomisesta meinannut tulla yhtään mitään. Hymy oli koko illan korvasta korvaan. Se todellakin on tapahtumassa, mä todellakin olen menossa Fitness Universe Weekendiin. Ja te kaikki pääsette seuraamaan kisoja livenä netin välityksellä tuolla www.fitnessuniverse.tv sivulla. Sieltä mä olen kisoja monena vuonna seurannut. Enkä vieläkään voi uskoa että olen todellakin itse seuraavaksi siellä lavalla. Huh.

Huomisesta alkaen saa ilmoittautua Rooman kisaan, ja huomenna luultavasti tarkentuu myös ne päivämäärät ja paikat joiden perusteella lentoja ja hotelleita kannattaa alkaa varaamaan.

Hip hei, näillä ihanilla ajatuksilla uuteen viikkoon :)

Ei kommentteja: