lauantai 13. huhtikuuta 2013

Me muutetaan!!!

Nyt pitäisi raportoida Fitness Classicista, analysoida kisoja, kertoa miten kisojen seuraamienn kasvatti omaa motivaatiota, mutta... mä en ollu katsomossa. En edes messuilla.

Olin kuitenkin hengessä mukana ja roikuin koko päivän netissä etsien tietoja, fiiliksiä ja kuvia kisoista. Monta tuttua tyttöä oli lauteilla, ja moni tuttu tyttö pärjäs tosi hyvin! Onnea Eevsku, Minski, Tiina ja Marjo voitoista, ja onnittelut myös kaikille niille kovan työn tehneille kilpailijoille joita ei tänään mitaleilla ja pokaaleilla palkittu - Olette kaikki upeita! (Tuloksia pääset lukemaan Bodylehden nettisivulta tästä.)

Mä en ostanut lippua ennakkoon, kun en tiennyt ehdinkö Kultsalle. Olisin ehtinyt, mutta lippujapa ei enää saanut. Koska rästihommia on kertynyt viime päivinä aika paljon, päätin käyttää päivän omiin juttuihin.

Hommaa riittää, sillä mä pääsen pois Jokiniemestä! 1.5 alkaen me ollaan stadilaisii. Muutetaan keskustaan, ihan ytimeen. Uskomatonta mutta totta. Uskomatonta jo senkin takia, että ollaan moelmmat aina sanottu ettei me ainakaan mihinkään keskustaan muuteta ku "ei olla sen tyylisii". Mutta kun työmatkat vetää molempia sekä samaan että eri suuntiin, ja harrastukset vielä omaansa, ytimestä pääsee joka paikkaan :)


Kun kolmiosta muuttaa yksiöön, on panostettava aika paljon pakkaamiseen ja kamojen karsimiseen. Se on kuulkaa melko aikaavievää hommaa. Oon käynyt läpi mappeja, skannannut valokuvia, uudelleensijoittanut kirjoja, lahjoittanut pois vaatteita, astioita, levyjä ja kaikkea sekalaista tavaraa. On myyty yks sohva, pari tietokonetta, soittimia, eikä vielä näy mitään vähenemisen merkkejä. Miten kaikkea voi kertyä näin paljon?

Vaikka en kisakatsomossa ollutkaan, mun motivaatio on ihan kohdallaan :)

Lentoliput Roomaan on ostettu (ja juu, lennän yksin, olen henkisesti valmistautunut ja olen melko varma että selviän siitä) ja hotelli varattu. Aikaa on kaksi kuukautta, ja vaikka en ole laskenut kaloreita, en punninnut ruokaani enkä noudattanut tarkasti laskettua treeniohjelmaa on kunto aika hyvä, vai mitä sanotte?



Oon siistinyt ruokavaliostani kaiken ylimääräisen. Syön samalla tavalla kuin aina, ilman leipää, viikonloppumässäilyä ja punaviiniä. Viikonloppuherkuksi on tällä kertaa tullut Halloumi, jota paistellaan joka lauantai salaatin päälle, ja voi pojat se on hyvää!


Paino jatkaa maltillista laskuaan ja nahka vyötärön ympärillä pienenee. Energiaa riittää ja satunnainen väsymys johtuu vaan pitkistä työpäivistä ja liian lyhyistä unista, vointi on hyvä ja treenit kulkee, ei siis valittamista :)

Ei kommentteja: