maanantai 22. huhtikuuta 2013

Kuvat kertoo...

Koska kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, taidan hyödyntää sen option nyt.

Jossain vaiheessa aina käy näin: kun on kiirettä, touhua ja tohinaa, jaksaa jotenkin kummallisesti aina painaa sen kummempia ajattelematta. Vaikeus astuu kuvaan siinä kun se kiire loppuu ja touhu ja tohina jää. Se kiireestä hellittäminen on lähes mahdotonta! On jatkuvasti sellainen olo kuin olis unohtanut jotain, tai että jotain tärkeetä pitäis nyt tehdä...

Mulle sitä kiirettä on aiheuttanut mm. se, että kuljetaan Saken kanssa samalla kyydillä nyt Espooseen. Sakke menee aamulla 9-10 töihin, joten mä meen samalla kyydillä. Muutaman kerran ollaan treenattu Fitness Finlandin toisen fitnesskilpailijan, Elsan kanssa Sellon Elixiassa

(En mäkään mikään jättiläinen ole, mutta on se Elsa pieni!!)
Toisinaan olen vähän pyörähtänyt Sellossa kaupoissa
Tää järjestely tulee ihan törkeen kalliiksi!!
Mutta aika usein oon vetänyt omat treenit Leppävaaran Fressillä ennen töiden alkua


Tässä yllä olevassa kuvassa mulla oli testissä Zero Pointin uuden uutukaiset kompressiosäärystimet ja sukat. Zero Pointillahan on pitkään ollut pitkiä kompressiosukkia, mutta nyt on tullut se sukkaosa ja varsi erikseen. Varsinkin vaparitreeneissä loistavat! Mulla on väreinä mahtava pinkki ja sähäkkä keltainen.

Käytin testikappaleita ekan kerran torstaipäivänä, joka on mun jaloille aina ihan killeri: 5,5h senioreiden jumppauttamista salilla ja jumpassa, nopee safka ja pari kovaa ryhmäliikuntatuntia - ei siis missään välissä kunnon lepoa ja istumista. Ei kuulkaa painanu jalat yhtään, ei turvonnu eikä kuumotellu päivän aikana eikä illalla. Suosittelen lämpimästi jos joudut paljon seisomaan, kävelemään tai jumppaamaan!



Viime viikkoina oon tehnyt tietysti myös sitä vaparitreeniä. Alkaa ohjelma olla aika hyvällä mallilla :)


Treenannut tasapainoa...

Jalassa Zero Pointin keltaiset säärystimet.
...ja liikkuvuutta. Siihen oon panostanut kevään aikana aika paljon

Tälläviissii katottii meillä telkkaria tässä joku päivä
Ja ekaa kertaa ever sain nostettua jalan myös näin

Mii veri häpi :)
Akrobatiatreenissä tein flikkii yksin. Huikeeta!! Viime viikolla tein sen jo pehmeelle patjalle yksin, mutta nyt vedin sen ihan permannolla. Edellisestä kerrasta on jotain 20 vuotta! Siis kakskyt vuotta!! Siitä ei tietysti oo kuvaa :(

Ulkourheilullisista asioista ikuistin viikon varrelta seuraavat:

Kävin Studio Helmissä ostamassa lisää hoitoainetta, ja vähä istuttiin sit siinä Helmin kaa alas ihmettelemään maailman menoo


...ja pääsin Pakko Tanssia-ohjelman livelähetystä katsomaan
Kiitos Essille kuvasta :)
Eikä oltu missään piippuhyllyllä, vaan kutsuvieraskatsomossa ihan lavan edessä. Siis niin edessä et välillä oli vaikee nähdä lavalle :D


Siis se lavan reuna on ihan tossa edessä. Oltiin tokassa rivissä, mun ja lavan välissä oli vain Aira Samulin :D

Ne esitykset oli livenä ihan huikeita. Varsinkin eka, Will Funk For Food oli mahtava. Niiden poikien ilmeet ja eleet sopi koreografiaan ihan täydellisesti, ja liikkeet oli hienoja, ja sit tietysti siin oli Dancesta tuttu Jeffrey. Jeffrey on niin ihana et olisin ehkä vähä halunnu kimppakuvaan sen kanssa ;)

Valitettavasti pojat ei päässy jatkoon. Se oli vääryys!

Sit meillä oli kisaporukalla tiimipäivä sunnuntaina. Treenattiin ja juoruttiin ja syötiin ja kuunneltiin mykistyneinä (ruokaa suu täynnä) kun Lotta Tuoriniemi vakuutti meidät Aloe Veran upeudesta: www.foreverliving.fi/. Mä olin ihan myyty, sekä noihin tuotteisiin että siihen ihanan upeeseen seuraan jossa sain sunnuntaini viettää. Mahtavaa että oon tutustunu näihin mimmeihin <3 p="">

Ei kommentteja: