maanantai 19. huhtikuuta 2010

Aurinkoista kevättä!


Kevätkuvaa viime viikolta. Muistan kuin eilisen päivän kun viime keväänä kuvasin ekat leskenlehdet samassa paikassa, ja muutamaa viikkoa myöhemmin koivujen silmuja, jotka hetkessä oli jo ihan isoja vihreitä lehtiä. Ihana kevät <3

Tänään oli eka harkkapäivä Hesarissa. Sairaslistalla oli niin monta nimeä, ettei kukaan ehtinyt mua parehdyttää. Ei tullut kukaan edes vastaan. 20min talossa oltuani alkoi eka aamupalaveri, jossa hommia jaettiin myös mulle miehistöpulan vuoksi. Siitä sitten vaan luuria kauniiseen käteen ja juttua tekemään!

Raskasta oli, kun en tiennyt millaista juttua odotettiin ja toivottiin, ei puhuttu jutun mitasta eikä otsikoista. Piti muistutella itseään siitä, että olen VAIN harjoittelija, ja ensimmäistä päivää harjoittelemassa, eikä kukaan voi olettaakaan mun tekevän päivän pääuutista. Nyt täytyy opetella sallimaan itselleen virheitä ja tietynlaista kyvyttömyyttä.
Mulla ei ole mitään menetettävää, eikä mun tarvitse esittää osaavani enempää kuin oikeasti osaan. Voin ihan oikeesti ottaa tämän viisiviikkoisen oppimisen kannalta, kysellä ja tutkia ja opetella. Nyt on mahdollisuus olla utelias!

Vaikka päivä oli raskas, oli se silti mukava.

Päivän kruunasi sähköpostiin lävähtänyt BodyCombat-lisenssi! Jee jee jee!!!


Tekniikkakorjauksia oli pitkähkö lista, mutta ei muuta. Koreografian ja ohjauksen suhteen ei ollut korjattavaa - parannettavaa on toki, mutta ei siis korjattavaa.

Tekniikasta pieniä juttuja, kuten combat-asennossa takajalan asento pitää korjata, sivupotkussa ylävartalon kallistus enemmän sivulle, karateiskussa katse putoaa ja nopeissa suorissa käsi ei ojennu tarpeeksi.
Oon kyl sitä mieltä että ne mun nopeet suorat on vaan niin sairaan nopeet, ettei niitä näe ;)

Mutta en siis varsinaisesti tee väärin mitään, joka on hieno asia. Saan jatkaa ohjaamista ja oman tekniikan hiomista :)

1 kommentti:

Anu kirjoitti...

Harmi, ettei näitä tullut luettua harjoitteluaikana, olisi voinut olla vähän vertaistukena :D