tiistai 6. huhtikuuta 2010

Tänään sirkusteltiin voltteja!

Pääsiäisen jälkeinen väsymys ei iskenyt ekana arkiaamuna niin lujaa kuin olis voinut, koska olin iltavuorossa. Vasta 10.30 piti olla sorvin ääressä Kirstinkadulla.

Pääsiäislomia edeltänyt sähköpostittelu yhden opettajan kanssa oli omiaan pilaamaan lomafiilistä.

Vedänkö mä jotenkin puoleeni psykopaatteja, narsisteja tai muita APD(Antisocial personality disorder)-tyyppejä? Vai teenkö mä ihmisistä sellaisia?
Onko niitä joka paikassa, mutta mun läsnäolo provosoi heitä toimimaan? Ärsyttääkö joku mussa oleva piirre ihmisiä niin paljon, että niistä tulee sosiopaatteja? Oli syy mikä vaan, en tykkää siitä!

...koitin pitää ajatukset mukavammissa asioissa. Onneks oltiin 300km:n päässä kotomurheista.

Perjantaina kävin Erikan ja Suskin kanssa vetämässä BodyCombat-tunnin Porihallilla, ja voi että se oli mukavaa! Ihanaa olla hallilla taas ja nähdä tuttuja ihmisiä ja motivoitunutta pyhätreenaamista :D

Pääsiäisen kohokohta (Mignoneita ja mämmiä lukuunottamatta) oli ehdottomasti lauantain karaokekemut! Seuraavana aamuna Sakke elpyi anopin kanssa.. sitten välissä olin vielä minä ja Tiko. Kyllä siihen neljä mahtuu!

Sain paketin Bactosaneja. Pitäis kuulemma auttaa sekä teinien että AIKUISTEN iho-ongelmiin. Vaikka lääkärin mukaan iho-ongelmiin auttaakin huolellinen puhdistus ja ikä.

Eipä tämän kolmekymppisen kosmetologin ihoon ole auttaut kumpikaan.
Nyt jännityksellä odotan kuinka heleän kaunis musta tuleekaan ;)


Mutta joo, tänään sirkuksessa voltteja. Nyt tein jo ihan sujuvasti ite - en siis sujuvasti oikein vaan sujuvasti yksin. Ei tarvinnut pelätä. Kyllä tää tästä!

Ei kommentteja: