lauantai 21. maaliskuuta 2009

hoh hoh..

Nelipäiväinen työviikko on totta tosiaan mahtavata. Ihanaa kun vapaalle jäädessään ei oo vielä ihan naatti, ja jo ekana vapaapäivänä voi nauttia olostaan ja tehdä jotain mukavaa, joka antaa virtaa pariin seuraavaankin päivään. Tämä eka pitkä vapaa ei alkanu ihan toivotulla tavalla.. Oli tapahtunu kauheita asioita joiden sulatteluun meni koko päivä, ja vähän seuraavaakin päivää. Ajatukset on kokoajan enemmän tai vähemmän tossa tapahtumassa, ja mietin miten rakkaat ihmiset pääsee siitä yli :(

Mietin jo, että näinkö tapahtuu kun mulle tulee hyvä fiilis. Muutaman päivän on ollut ihmeen hyvä olla. Virtaa riittää, ja mielenkiintoa tehdä erinäisiää asioita. En oo tuntenu enää itseäni niin flegmaattiseksi ja passiiviseksi, vaan enemmän omaksi itsekseni. Mut onko se joku huono karma että jotain pahaa tapahtuu kun mulla menee hyvin. Tähän mennessä on tuntunu vaan siltä, että jos mulla on paha olla, jollekin muulle tapahtuu jotain kamalaa, jolloin mun paha olo tuntuu tosi vähäpätöiseltä.. tiedä häntä. Ei kai sentään. Ehkä tää oli vaan jotain mistä seuraa jotain parempaa. Toivottavasti. Toivottavasti tää on uusi alku muillekin kuin mulle.

Tänään oli kuitenkin taas ihan hyvä fiilis. Sakke lähti Tampereelle ja mä menin äipän luo syömään. Käveltiin koirien kanssa melkein tunti - tein muutamat loikat samalla. Kotiin tullessa käväisin kaupassa ja hain Hair Storesta Tigin Bed Head Shampoon ja hoitoaineen ( norm. 90€, nyt 39€ eli säästin taas tosi paljon! ). Kaupasta tarttui mukaan levy suklaata, ja kotiin tullessa mietin et en pysty nauttii siitä levystä jos en käy salilla. Niinpä nappasin kamat messiin, nopee alkuverkkakävely salille, supertehokas tunnin jalkatreeni kunnon painoilla. Heh, mä tein pohkeita, yks nuorimies vieressä pakarapotkuja nassu punaisena ja hampaat irvessä. Olin nostamassa kiekkoja pois kun se poika pyysi jättämään ne siihen. Sanoin et voidaan vaihtaa jos se lopetti jo, joten se meni kivasti, kummankaan ei tarvinnu kannella kiekkoja turhaan. Huomasin kun se sivusilmällä vilkuili kun tein niillä samoilla painoilla ;) Pakarat on mun vahvuus, niissä on mun suurin vahvuus!

Jalat tärisi niin et pelotti kävellä Flamingon rappusia alas. Heh. Oli hyvä treeni siis. Olisin tehny vielä vähän selän ojennuksia ja vatsoja, mut sali pihkura menee kiinni jo seiskalta lauantaisin. Kävely kotiin oli ihan mukava loppuverkka, eikä jalat ollu sit enää niin huterat. Kotona pääsin suihkuun uusien mössöjen kanssa, ja nyt hiukset tuoksuu tosi herkullisesti ananakselta. Huippua! Nyt mietin avaanko suklaan vai syönkö tukkaa ;)

Ei kommentteja: