tiistai 17. maaliskuuta 2009

Tiistai - toinen työpäivä

Eka kurssiviikonloppu huipentui kuntosalilla tekniikan hiomiseen, ja koko kurssista jäi tosi positiivinen fiilis. Iso kansio täynnä mielenkiintoista asiaa, joita pitäis nyt lueskella ennen seuraavaa rupeamaa. Ihan innolla odotan et löytyy aika jolloin voi paneutua kunnolla.

Maanantai oli eka työpäivä kuuden viikon tauon jälkeen. Oli omituista eikä sit kuitenkaan. Toisaalta olin ihan pihalla, ja sit kuitenkin tuntu kuin ei olis pois ollutkaan. Paitsi että uusia työntekijöitä oli kai kolme.. ja vähän olis pitäny olla telepaattisia kykyjä ja ajatuksenlukutaitoja, mut se ei ollu mitään uutta.

Pari työpäivää nyt takana, ja oon ollu ihan poikki töistä tultua, vaikka oon ottanu ihan kevyesti. Pari kertaa on meinannu alkaa hermostuttaa, mut oon vaan hengitellyt syvään ja miettinyt että teen vaan omat hommat siihen tahtiin kun pystyn ja seuraavat asiat odottaa. Joka minuutista maksetaan, ja mulla on ihan oikeus pysähtyä juomaan kahvi tai jutustelemaan henkilökunnan kanssa. Kauheen moni on toivotellut mut tervetulleeksi takaisin, jopa sellaiset jotka eivät innostuneet mun paluusta Elixian keikan jälkeen. Onkohan ne nyt huomannut mitä jää tekemättä jos en oo paikalla. Tai sitten ei. Ehkä ne on huomannu et oon ihan ok tyyppi enkä ollenkaa paha. Tai sitten ei. Tänään heräs jopa ajatus että tuolla vois myös viihtyä (ainakin pahimman lama-ajan yli) jos hommat saatais pyörimään edes näin kun ne nyt kaks päivää on pyöriny. Saas nähdä kauanko tota jatkuu.. Onneks perjantai on jo vapaa. Enää siis kaks päivää töitä ennen kolmea vapaata.

Kaks päivää tästä viikosta menny ilman salia. Yli viikko menny oikeastaan ilman treeniä, ja nyt alkaa pikkuhiljaa ahistaa. Päätettiin kuitenkin lepäillä tänään ja asennoitua jo valmiiksi huomiseen tehotreeniin. Molempia väsytti ihan kauheesti, ja mä ainaskii taidan mennä aika aikaisin nukkumaan tänään että huomenna jaksaa nostaa rautaa :D

Ei kommentteja: