perjantai 12. kesäkuuta 2009

perjandag

Eilen oli vihdoin se "nenänpoltto-operaatio". Ajat oli 1,5h myöhässä, mut sain onneks odotella siellä leikkaussalin odotushuoneessa ja lueskella lehtiä rauhassa, eikä tarvinnu olla siellä yleisessä odotushuoneessa missä kaikki sairaat ramppaa.

Itse operaatio ei juuri tuntunu miltään, puudutukset oli niin hyvä. Ja ihan superihanaa henkilökuntaa! Tos ystävällisiä ja lämpösiä kaikki. Lääkäri vakuutti mut ensin siitä, että operaatio ei välttämättä tuo mitään helpotusta, eikä välttämättä auta. Kurkattuaan mun nenään, sanoi että se onkin sen verran turvoksissa että mitä todenäiköisimmin san helpotuksen tästä. Heh. Taas ei päällepäin näkynyt kuinka rikki olin, ihan kuin silloin kun kierukka oli polvesta ihan sökönä, ja kirurgi kyseli oonko ihan varma ettäs e kannattaa operoida ;o)

Se nenätohtori myös totesi, että steroidien käyttö turvottaa limakalvoja. Jaa. Mä en varmaan näytä ihan niin isolta että kukaan oikeesti kuvittelee mun käyttävän steroideja!

Operaation jälkeen aattelin kävellä GB-gymille Maijaa tapaamaan, kun unohdin puhelimen töihin enkä voinu ilmoittaa etten menisi. Mulla oli kartta ja kaikki, mutta en ollu ajatellu että karttaa pitää katsoo alaspäin, jolloin nenästä vuotaa verta. Useampi verinen paperitollo oli taskussa kun vihdoin ja viimein parin tunnin harhailun jälkeen pääsin perille. Tuuria oli että maija oli siellä, koska se olikin saanut yllättäen vapaapäivän, ja ilmoittanu mulle että nkin vapaalla, ja soitanut sitten vielä perään että tulee käymään GB:llä viiden aikaa, ja mä satuin juuri viideltä sinne! :D Pääsin Maijan kyydillä onneks kotin eikä tarvinnu enää kävellä. Käytiin myös ostamassa kreatiini puryvaattia, jote testasin tänään ja se oli toooodella pahaa. Yäk! Joten sen on kaiken järjen mukaan oltava todella tehokasta! nyt vaan odotellaan kuinka paljon alan kasvaa! Ehkä heti huomenna kädet on tosi isot :)

Hyvää yötä, kauniita unia, isojen käsien kuvia.

--

Ei kommentteja: