maanantai 1. kesäkuuta 2009

Paljon onneeeaaa vaaaan...

paljon onneeeaaa Johanna, paljon onneeaaa vaaan.

Mia toi mulla aamulla kukkasen, ihan siis purkkikukan, "Tähtisilmä" kuulemma :)
Sain muutamat onnittelut yllättäviltä tahoilta, ja jopa parit halit! Kyllä ne taitaa musta siellä töissä tykätä.

Ja naamakirjaankin oli tullut huisin paljon onnitteluita, ja jopa isä muisti!

Ja sain tiedon että voin ostaa todennäköisesti ihan juuri sopivan kokoiset kisabiksut ja kengät suhteellisen halvalla, ja tyttö on almis postittamaan ne mulle sovitukseen. Ja pääsykokeet on torstaina ja elättelen toiveita että en olisi sen 5% joukossa jotka ei pääse sinne. Kaikin puolin positiivinen olo ollut koko päivän, vaikka aamulla väsytti paaaaaljooon viikonlopun Porin reissun jäljiltä. Sekin reissu oli niin kovin onnistunut kun oli hyvät kemut ja olin kuskina ja pääsin lenkille Kaakan kanssa sunnuntaina jo aamupäivällä. Aurinko on paistanu monta päivää ja OON NIIN ONNELLINEN ETTÄ ON KESÄ! En muista että olisin näin nauttinut kesästä koskaan!! Ja ihana ajatus että lomakin on vasta edessä päin.

Tänään tuli myös tieto että BMJ '09 jää viimeiseksi lajissaan, ja nyt siis juhannuskin on pelastettu. Ei tainnut kenelläkään olla mitään suunnitelma B:tä, mutta nyt ehditään ensivuodeksi jo jotain kehittää. Juhannuksena toki myös RMJ kutsuu Tehareiden keikalle! Mulla on nyt sellanen tunne että tästä tulee uusi "se kesä", se ykköskesä -97 kesän tilalle. On jo aikakin! <3

Ei kommentteja: