perjantai 6. helmikuuta 2009

TEHARIT TEKEE COMEBACKIN!!

Tehosekoitin keikkailee kesän festareilla ja jukaise kokoelmalevyn!! Kauan tätä on odotettu :)
Uskomatonta silti etä niiden lopettamisesta on jo 5v. Muistan sen kuin eilisen päivän.. Tais olla yks vuoden surullisimmista päivistä..

Henri soitti ja pyysi tapaamista. Käytiin Fazerilla kahvilla ja palaveerattiin mun voinnista, ja toimenpiteistä joita pitäis tehdä mun töihin paluun helpottamiseksi ja tulevaisuutta ajatellen. Ei oikein päästy mihinkään johtopäätökseen. Puhuin kyllä paljon, mut en varmaan mitään mistä olis apua. Henri kysyi olenko ajatellut Lohjalle hakemista. En kyllä oo. Kotona surffasin kuitenkin etuovi.comiin katselee taloja, joita Lohjalta sais paljon järkevämpään hintaan kuin täältä. Haluanko koitenkaan sitoutuu Motonetiin niin että vaihtaisin paikkakuntaa? en taida. Asutaan nyt niin hyvällä paikalla, päätetäänpä tehdä mitä vain. Opiskelemaan jos ruvettais, kouluihin pääsee tästä tosi näppärästi. Tosin se Henri väläytteli että Vantaalta tai Espoostakin vapautuu vielä paikkoja, mutta sanoin etten ole lainkaan varma enää haluanko enempää haasteita. Sanoi ettei kannata mennä asioiden edelle. Eivät kuulemma halua menettää mua koska mussa on potentiaalia. Potentiaalia mihin? Onhan se totta että mulle on varmasti paljon käyttöä kun teen aina 110% sen mitä mulle hommaksi annetaan, mut onko se joku sen arvoista?!

Nää on loppujen lopuksi tosi isoja asioita päättää, mut en haluais miettiä vielä niin pitkälle. Tiedän etten viihdy tuolla kovinkaan hyvin, mut entä jos hommat alkaiskin sujua ja viihtyisin paremmin? Onhan tossa paljon myös hyviä puolia, ja ymmärrän että harvassa paikassa työntekijää arvostetaan niin paljon kuin mua tuolla, mutta..
En usko että katuisin myöhemmin elämässäni sitä ettälähden opiskelemaan jotain mikä oikeesti kiinnostaa, vaikka töitä ei siltä alalta löytyiskään saman palkan edestä kuin nyt, mutta varmasti tulen katumaan jos jään tonne suosiolla enkä edes hae opiskelemaan. Eri asia on, pääsenkö koskaan kouluun, tai milloin pääsen ja mikä tilanne on silloin. Pakko mun on ainakin yrittää.

Ei kommentteja: