lauantai 14. helmikuuta 2009

Ystävänpäivä

Käytiin pitkästä aikaa Classic Pizzassa syömässä:

N:o 11
FUME SALAR
Tomaattikastiketta, mozarella-juustoa, kylmäsavustettua lohta, tuorepinaattia, sipulia, cavi-art ja päällä ranskankermaa
12,80 €

Oli taas toooosi hyvää. Ruuan jälkeen keitettiin vielä päiväkahvit kotona ennen kuin lähdettiin salille tekemään rinta-selkätreeniä, joka ei pitsan ja kahvin jälkeen täydellä mahalla tuntunu kovin mukavalta ;)

Pohdittiin että päiväkahvihetki on kyllä usein päivän parhaita hetkiä. Se kun saa kuuman kupin käteen, ei oo kiire mihinkään, päivää on vielä paljon jäljellä.. se on parasta!

Siinä meni sit sekin ystävänpäivä. Viime vuonna tähän aikaan oltiin Espanjassa. oi sitä aikaa. Vaihdoin työpaikkaa silloin. Olin juuri sanonu hyvästit Motonetille ja valmistauduin menemään Elixian unelmaduuniin. Olin tosi stressaantunu Motonetista ja koko kiireisestä vuodesta, ja osa lomastaki tais mennä huonosti juuri sen väsymyksen takia. Ja siitä on vuosi. Eikä se Elixia ainakaan auttanu siihen väsyyn. Tai autto kai se hetkellisesti. Tosi pienen hetken.

Nyt oon taas lomalla. Vähän erilaisella lomalla, mut samoista syistä. Mahtaako mun saikku vielä jatkua pidempään? Kuinka pitkään saan sairausajalta palkkaa? Mä niin toivoisin saavani elämäni takaisin ja pääni kuntoon. Toisaalta on syyllinen olo siitä, että firma maksaa mulle palkkaa kotonaolemisesta, mutta sitä syyllisyyttä lieventää se, kun ajattelee kuinka paljon mä olen sen firman takia tehny ja kärsiny. Tosin sama ajatus saa tuntemaan itseni tooodella tyhmäksi! Miks mää oon ollu siellä tekemässä ja kärsimässä?

Maanantaina julkastaan amk:n ennakkotehtävät. Sitä ennen täytyy muistaa täyttää se yliopistohakukaavake netissä ja lähettää nuo jo tehdyt ennakot.. huomenna ehkä :)

Ei kommentteja: