sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Väriä elämään...

...ja vuosi lisää mittariin :)

Kävin kävelemässä ja nuuhkin ilmaa, jossa tuoksuu syreenit ja raikas sateen jälkeinen kesäpäivä. Elämä on aika ihanaa.

Ostin itselleni synttärilahjaksi Puman vihreät kengät, jotka on väripilkku harmaata asfalttia vasten...


Sain rakkaalta mieheltäni lahjaksi marjapuuronväriset korvakorut, jotka ei enempää olisi voinut olla kuin mulle tehdyt. Ei blingblingä mutta silti kivan tyttömäistä.



Studio Helmissä tuli mun hiuksiin uusia vaaleita raitoja, ja Helmillä itsellään oli myös hieno kesälook




Asiakas, jota ystäväksikin voisin tituleerata, toi mulle treeneihin piknikpeiton ja valko-violetin kimpun sitä kesäntuoksua :)


Meidän vanha piknikpeitto onkin jo vanha, rikkinäinen ja kertakaikkisen ruma. Tää uus on vaaleansininen. Nyt puuttuu enää auringonpaiste, sillä eväät menee mahtavasti tähän uuteen Six Packin kylmälaukkuun:

Kuvan purkit sisältyi pakettiin, samoin kylmäkallet

Viikko on ollut melkoista hässäkkää, kun päättymässä on kolme työprojektia neljästä, mutta kiireenkin keskellä muistan olla onnellinen tästä työstä, joka antaa mulle niin paljon.

PT:n hommassa huonoa on se, että jotkin asiakkaat on niin mahtavia tyyppejä ja heistä tulee niin läheisiä mulle, että melkein unohdan heidän maksavan mun palveluista. Ensinnäkin tuntuu kurjalta ottaa maksua, ja toiseksi mun pitää muistaa antaa myös vastinetta rahoille, eikä vain jutella mukavia ja hengata treenikaverina ;)

Positiivinen ongelma.

Viime viikko oli treenejen suhteen kevyt, koska tuntui että parin kovan viikon jälkeen kroppa kaipasi lepoa. Onneksi kuuntelin ja muuntelin, sillä tää viikko on taas ollut intensiteetiltään tosi hyvä:
Salitreenejä 5, pari lenkkiä ja balettitreenit. Ja nyt on vasta lauantai :)

Sitä tällee vanhemmiten näköjään oppii tuntemaan itsensä :D

(Alkaaks ärsyttää jo tää hymiöiden määrä? Mua ärsyttää, mut nyt olo vaan on niin :))))))))))))))))))))))))))

Ei kommentteja: