keskiviikko 15. heinäkuuta 2009

Vihreätukkainen tyttö

Kampaajani vakuutti 6cm kuivia latvoja poistaessaan että vaalennuksen sijasta mulle sopisi vaalean ruskea väri. Oon itse miettinyt ihan samaa jo siitä asti kun taas sain hiuksisat vaaleat ja tajusin kuinka nopeesti tumma juurikasvu näkyy. Jostain kumman syystä mummi muistaa mut pellavapäisenä pikkutyttönä ja aina vakuuttelee kuinka vaalea vain on se mun juttu. Ei jaksais aina vängätä sen kanssa..

Nyt kuitenkin se kampaajapoika sanoi mun olevan yksi näistä alueella asuvista blondeista, joiden hiuksissa on pesuvedestä johtuvaa viherrystä. Siitä rohkaistuneena ostin kaupasta hieman tummemman sävyn, joka on tarpeeksi punertava, ettei näytä vihreältä.Pesinpä vielä eilen syväpuhdistavalla shampoolla (kampaajan ohjeen mukaan) jotta sain kaikki kuonat pois alta. Ei se väri kuitenkaan sitten ollut tarpeeksi punertava! Osa hiuksista on ihan vaan harmaita ja osa vaalean myrkyn vihreitä! NÄTTII!! Ei onneksi ollut eka kerta, ja onneksi oon (vahingosta viisastuneena) säilyttänyt kuparin väristen hiusten jäljiltä kuparisen hoitoaineen, joka vähän pelasti tilannetta. *huoh*. Odotellaan miltä näyttää kuivana.. valitettavasti tuosta hoitoaineesta ei riitä moneen pesuun, eli täytyy varmaan lähteä värikauppaan taas. Sen siitä saa kun yrittää pihistellä värjäämällä kotona. Tää on varmaan kampaajien tekemä jekku!

---

Ei kommentteja: