perjantai 4. helmikuuta 2011

Taas yksi koulutus lisää

Tänään sain tietää, että tentti meni läpi ja olen nyt virallisesti ravinto-ohjaaja :)
Hieno välietappi PTn koulutuksessa.

Viimeviikon ShapePulsessa mulla oli sijainen, ihan ammattitaitoinen ja hyvä ohjaaja, joten en kanna huolta siitä ettei tunti olisi ollut hyvä, mutta oli ihanaa kuulla asiakkaalta tänään ennen tuntia "ihanaa, meidän ihana Johanna on tullut takaisin", eikä tää asiakas ollut edes mun äiti ;)

Pari asiakasta jäi tunnin jälkeen kehumaan miten kiva mun tunti on. Se lämmitti toooodella paljo, koska kuten muissakin luovissa ammateissa, jokainen tunti on oma hengen tuotos ja se koreogafia on omilla pikku ajatuksilla väännetty.

Jumpan jälkeen ajattelin vähän käydä puskemassa jalkaprässiä, mutta Ali sattui nojailemaan viereiseen laitteeseen ja halusi mun tekevän hänen superjalkatreeninsä josta jalat on tulessa monta päivää. Ja minähän tein. Kirkuen ja potkien ja huutaen ja kiroten, mutta tein kuitenkin ;)

Neljän liikkeen supersetti, kolme kertaa, yhteensä 20min. Sopii kiireiseen aikatauluun ja varmasti toimii!

Ei kommentteja: