torstai 27. elokuuta 2009

älä tule paha flunssa!


Oon pukeutunu lämpimästi ja syöny terveellisesti, muistanu vitamiinit ja kalanmaksaöljyt, olen nukkunut paljon (en välttämättä tarpeeksi mutta enemmän ku normaalisti) ja ostin jopa Goji-marjoja joiden pitäis olla huipputerveellisiä ja pitää kaikki taudit loitolla, mutta silti tuntuu kurkku kipuiselta ja olo lämpöiseltä :(

Tänään oli kalenteriin piirretty lepo/lenkki + veny, mutta ajattelin taipua tuohon ekaa vaihtoehtoon ja lepäillä tänään jos huomenna olo olisi jo parempi. Toivossa on hyvä elää.. tai niin ne ainakin väittää.

Tänään töissä tein koko päivän hommaa jonka oon jo kertaalleen tehnyt. Kone hävitti multa 12 sivua käsikirjamatskua jota oon työstänyt jo useemman kuukauden. Onneks olin meidän intraan tallentanut edes jotkut versiot tästä opuksesta, eli ihan alusta asti ei tarvinnut alkaa tekstiä tuottaa, mutta oma aikansa sen modaukseenkin menee. Loppusuora häämöttää ja olin tarkkaan laskenut että näiden kolmen viimeisen työpäivän (jee jee jee!!!) aikana saan homman valmiiksi, mutta tää päivä olikin sitte takapakkia ja aikataulu kusee. No mutta se ei taidakaan olla mun ongelma ;o)

Eilisen treenin jäljiltä on ollu selkälihakset ihanasti hiukan kipeet, eli hyvin tuli treenattua. Mä niiiiin paljon toivon että huomenna oon taas hyvässä iskussa ja pääsen salille runttaamaan rautaa. Joka tapauksessa viikonloppuna täytyy vapari laittaa siihen viimeiseen kuntoon, pystyipä sitä täysillä vetämään tai ei.

Nyt alkaa kaaos pikkuhiljaa kaikilta osin rauhottua ja hommat selkiytyä. Nyt täytyis saada työstettyä hinnasto kuntoon jotta voi aloittaa työt. Sitä varten oonkin jo surffaillut netissä useemman tunnin tekemässä vertailevaa tutkimusta, mutta silti tuntuu vaikeelta päättää, vaikka oonkin tosi hyvä kaikissa päätöksissä normaalisti ;o) NOT!!

Nyt mä päätän mennä suihkuun ja päätän rentoutua loppuillan, ja päätän olla huomenna terve!

--

Ei kommentteja: