keskiviikko 12. elokuuta 2009

tullattavat punaista linjaa vasempaan

Tää haki tullipostista tänään kisavärit ja biksuliiman :D Ne siis tuli rapakon takaa vaikka pieni epäilys olikin mahtaako tämä nyt näin toimia..

ja kerrankin oli hyötyä siitä, että olin se mattimyöhäinen, päivän viimeinen asiakas, kun tullineiti oli ystävällinen ja antoi mulle paketin ilman maksuja! Ja tuli muute toooosi paljon halvemmaksi kuin kotimaan kauppiailta ostaminen.

Olisin ollut siellä tullissa hyvinkin ajoissa, mutta taas nää laitteet kiukuttelli mulle! Niin hyvä säkä kävi että juuri tänään kun se saapumisilmoitus tuli postissa, oli sellainen päivä jolloin se lafka on pidempään auki. Aattelin heti tulostaa tilausvahvistuksen ja sännätä tullin kautta salille, mutta se tulostin pirhana ei taaskaan toiminu!! Jouduin odottaa Sakkee kotiin ja sit oli jo nälkä ja kiukutti ku melkein tunti arvokasta aikaa meni hukkaan. Joka tapauksessa ehdin siis ovien välistä ennen sulkemisaikaa (vaikka eksyinkin matkalla ja jouduin turvautumaan navigaattoriin) ja loppu hyvin kaikki hyvin.

Sain tehtyä rinta-olkapää treenin, vaikka ne kaikki vipuvarsilaitteet ja penkit oli koko ajan varattuja. Jouduin tekee "naisten laitteissa" ja se otti vähän koville. Mut pääasia että sain tehtyä, ja kun painopakatkin vielä toistaiseks riittää niin hyvä reeni siitä tuli :) Energiat oli lopulta jo tosi vähissä, mut poljin kuitenkin vielä kuntopyörää 5min ja fillaroin kotiin syömään.

Nyt alkaa C.S.I.n uudet jaksot ja mulla on 2000kcal päivä, eli saan syyä munaleipää, JEEEE!!! ja sormet jo syyhyää päästä kokeilee uusia värejä..

Btw, eilen olin uusyrityskeskuksessa kyselemässä ja teettämässä jos jonkinlaista laskelmaa. Nyt on paperit täytettynä ja joku päivä vaan täytyy ehtiä Tikkurilan maistraattiin ennen 16.15, pulittaa 65€ ja toiminimi on minun. Sitte ei ku hommiin :D Positiivinen olo! hyvä fiilis! Hyvää yötä!!

---

Ei kommentteja: