keskiviikko 5. elokuuta 2009

Työpäivä 3.

Aamulenkki eilen ja tänään. Ei huvittais nousta kun kello soi, mutt akun vääntäytyy ylös, pukee heti lenkkivaatteet, nappaa burnerit ja kävelee silmät ummessa ulos, herää kummasti ;) Onneks on ollu ihanat aamuilmat ja on voinu haistella lievästi jo syksyltä tuoksuvaa auringonpaistetta.

Työpäivät on ollu ihan normipäiviä. Ilokseni huomasin että jaksan jonkin verran ottaa asioista "koppeja" (vitsi mä vihaan tota ilmausta) mutta ei mua kyllä yhtään enää kiinnosta mikään. Ei kiinnosta kehittää mitään uutta, ei kiinnosta ottaa kantaa tai selvitellä asioita. Korjailen vaan muiden tekemiä virheitä ja teen hommmia jonkin verran etukäteen jotta eivät ole ihan pulassa heti kun lähden..

Tiko on joutunu joka yö pois makkarista kun se ei osaa olla nuoleskelematta itseään. Se nukkuu kun valot on päällä, mutta pimeässä se varmaan kuvittelee voivansa tehdä sen salaa, mut ei tajua että se on se ääni mikä paljastaa. Se on alkanu nukkua eteisessä meidän kenkien päällä. Ei luulis olevan kovin mukava paikka, ei ainakaan niin hyvä kuin sen oma punkka. Siit on tullu muutenkin hassu. Eilense odotti lenkille pääsyä naulakon alla:


Tänään olin taas pikkasen ylimääräistä töissä, kun ei työkaverit tunnu ymmärtävän että mun työaika loppuu tiettyyn aikaan. Fillaroin kaikessa rauhassa kotiin ja ajattelin, että mulla ei oikeastaan oo kiire mihinkään, vaan voin nautiskella siitä kesäsäästä vielä ihan rauhassa. Se oli vapautava ajatus, ja olinkin hyvällä tuulella kunkotinurkilla törmäsin töistä palaavaan avokkiini :) Kulta mussukka taikoi mun korvan takaa korun, jota olen ääneen ihaillut

Se on sellainen Nomination -ranneke, jossa on vaihdettavia "palikoita". Nyt siinä on kultainen "J" ja luultavasti saan uusia palikoita sitten tulevaisuudessa :) Se on aika helppo lahja miehelle, kun aina voi ostaa uusia paloja eikä tarvitse miettiä sen enempää. Se oli kuulemma lahja ja palkinto siitä hyvästä että jaksan häntä vaikka hän onkin ollut kiukkuisen oloinen ja kummallinen välillä. Hih. Käy. Kyllä mä nyt taas jaksankin :o)

Vielä kuva dieettipäivällisestä


joku on joskus sanonut että kaikki terveellinen on pahaa ja dieettiruoka ei koskaan ole hyvää, mutta voin todistaa sen vääräksi. Mun kalkkunasalaatti oli ainakin tosi hyvää!
Nyt iltapalaksi munaa ja leipää!! Ai että.. ja telkusta tulee C.S.I. Johanna on onnellinen :)

--

Ei kommentteja: