sunnuntai 18. lokakuuta 2009

2% hereillä

Jostain kumman syystä silmät lävähti auki 07.02 enkä millään saanut nukuttua enää sen jälkeen. SIlmät ei vaan pysyny kiinni vaikka kuinka väsytti. Kroppa on eilisestä (ja toissapäivästä ja koko viidestä kuukaudesta) ihan väsyny, ajatus ei kulje eikä yhtään huvittais tehdä mitään, mut silmät on pirteet.

Raahauduttiin Tikon kanssa aamulenkille 7.45 ja ulkona oli ihan pimeetä ja märkää. Aika ihanaa silti kun ilma oli sateen jälkeen raikas, pimeä oli jotenkin rauhottavaa, eikä liikkeellä ollut kuin pari muuta koiranulkoiluttajaa, jotka ei edes olleet meidän reitillä, näin ne vaan kaukaa.

En ottanu ees iPodia mukaan vaan kuuntelin hiljaisuutta. Mielessä risteili jos jotakin ajatuksia nettisivujen tekemisestä lehtijuttuihin, ruokavalio-ohjelmiin, raha-asioihin.. Muistelin sitä, kun viikolla kerran bussissa tunsin olevani onnellinen. Olin tulossa koulusta kotiin ja mietin kaikkia hyviä asioita mun elämässä. Mä olin toteuttanut nyt haaveen kisoihin osallistumisesta, mä olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja mulla on hyvä olla, mä opiskelen mielenkiintoista alaa ja mun koulupäivät on lyhyitä. Tiesin, et kotiin päästyäni voin keittää päiväkahvit ja juoda ne rauhassa Oxygenia lueskellen, ja lähtee treenaamaan, ja silti ilta on vielä nuori kun pääsen kotiin. Luxusta!

Pitäis varmaan laittaa paperille kaikki hyvät ajatukset kirjoitusaiheista. Niitä vois sit käyttää jossain harjoituksessa, tai tehdä joskus jotain juttua.

Oon parina päivänä opetellut sitä pumppia, joka pitäis ens keskiviikkona vetää. Onneks tein ihan painojen kanssa ennen ku menen ihmisten eteen, koska lihaksisto ei oo tottunu noin pitkiin sarjohin ja olin kyl ihan hapoilla ;) Kaiholla muistelen niitä aikoja kun voin pumppitankoon laittaa isoja kiekkoja ja silti ohjaamaan irvistelemättä. Nyt ei olis pystyny ees puhumaan vaikka tangossa olikin vaan minikiekkoja. Ihan hyvin se nyt jo tokakerralla sujui, ja osaan biisit haukkaria lukuunottamatta. Se on niin outo koreografia. Mä en löydä siitä mitään logiikkaa! Täytyy varmaan tänään vielä treenata sitä, mut taidan jättää jalat väliin kun etureiskat on nyt jo ihan pökkelöt. Vaparia pitäis rykästä tänään.. saas kattoo nyt.

---

1 kommentti:

Hanna kirjoitti...

Heh, ja mä taas nukuin epätavallisen pitkään, heräsin vasta 10.45 ja nyt on vieläkin ihan pöhkö olo :)

Mun pitäis varmaan kans joskus lähteä ulos ja kuunnella vaan hiljaisuutta. Olen niin huono siinä.