torstai 1. lokakuuta 2009

pakkaan, en pakkaa, pakkaan..

Tosi vaikeelta tuntuu tää kisalaukun pakkaaminen. Monta viikkoa odottelin et pääsisin pakkailemaan ja mietin mitä kaikkea otan mukaan ja listat on tehtynä ja kaikkee, mutta tosa se nyt retkottaa matkalaukku lattialla ja huutaa tyhjyyttään. Oon heitellyt jotain sekalaisia kamoja siihen viereen kaveriksi, mut jotenkin se järjestelmällinen pakkaaminen tuntuu nyt ihan mahdottomalta! Ihan ku siitä kisasta ja koko ajatuksesta tulis totta kun sen laukun pakkaa, ja sit pelkään valmiiks unohtavani jotain.. Sairasta!

Eilen illalla päätin jättää aamulenkin väliin ja nukkua, mut vaaka näytti aamulla niin vähän, et tuli niin hyvä fiilis, et oli laitettava lenkkarit jalkaan ja tehtävä pieni happihyppely hymyssä suin :D Kolmena aamuna vaaka näytti 57,1 ja eilen oli vielä ns. "normi päivä", eli vähän enemmän kaloreita ku muuten, ja nimenomaan hiilareista se lisäys. Normaalisti paino on tällä vähän noussu ja lähteny siitä laskuun, mut nyt sain ympyröidä seurantataulukosta 56,9!! Eihän se oo ku 200g vähemmän, mut olosuhteet huomioiden oon tooosi tyytyväinen. Se 57 oli kuitenkin sellanen eräänlainen "haamuraja". Se mun "normi paino" ennen koko kisarupeamaan ryhtymistä oli 58kg, eli siitä ollaan tultu alas, mutta lihasta on huomattavasti enemmän kuin silloin alussa. Hyvä minä!

Aamulla laitettiin myös eka kerros Pro tania, ja heti nytti tyttö tiiviimmäältä. Ihan oli iteki kiva katsella peiliä kun sieltä katseli fitnesspimu takaisin :)

Koulussa kävin kuuntelemassa palautteen harjoituksesta, söin tietysti (koulun salaatin ja porkkanat, omat tonnikalat), ja lähdin puolilta päivin GB:lle valmentajaa tapaamaan. Maija oli kuntoon ihan tyytyväinen ja tsemppas mua sit kotimatkalla muuten. Varoitteli mm kaikista oman pään aiheuttamista ongelmista kisoissa ja kisojen jälkeen jne. Ihan hienoo et osaa varautua niihin ennalta.

Äsken kävin salilla fiilistelemässä vaparia. Fiilistely on just oikee sana. Energiaa tuntuu olevan tänään hyvin vaikak nälkä kurnii mahassa, eikä unikaan maailman levollisinta ollut. Vaparia tein osissa, testasin vähä pukua ja pykälää nopeempaa musiikkia. Kaikki toimi. Jalat ei tuntunu enää niin tukkoisilta ja kaikin puollin olin ihan tyytyväinen vaik en koksua tehnytkään, eikä kaikki vedot ollu ihan puhtaita. Fillaroin 10min. ja istuin hierovassa tuolissa hetken aikaa.

Tänään on ollu ihan listava fiilis, ja oon alkanut jopa odottaa lauantaita, vaikka tähän mennessä se on ollut vähän sellanen peikko ja mörkö koko kisa.

..nyt mä syön, ja sit alan ihan oikeesti pakkamaan!

---

Ei kommentteja: