perjantai 2. lokakuuta 2009

Magic numbers

8,5 tuntia yöunta on ilmeisesti mun tarve. Arvioidusta nukahtamisajasta 8,5 tuntia myöhemmin herään itsekseni ilman herättelyä ja olo on levännyt. Vaikka nyt kyllä näin unta et 13-vuotias pikkuveli opetteli ajamaan kuormaautoa ja se uni oli tosi ahdistava. Mistä ihmeestä nää autounet tulee?

56,7 oli aamun paino, eli -200g eilisestä. 64 ja jotain oli se, mistä lähdettiin kesäkuussa, joten ei oo ihme että pressi nousee kevyemmin ;)

15min happihypely aamutuimaan omaksi piristykseksi teki hyvää. Pienet venyttelyt päälle. Mua hymyilyttää koko ajan :)

1500 kcal tänään, huomenna vähän fiiliksen mukaan, ja sunnuntaina ei enää kisan jälkeen lasketa!

1,5 vuotta tätä on odotettu ja töitä tehty.

4kk dieettiä, kieltäytymystä ja kurinalaista syömistä takana.

Paljon mun listassa on numeroa 5, toivottavasti se ei ole enne.. täytyy keksiä muitakin numeroita..

3 laukkua on pakattuna + 2 ruokapussia.
2 kerrosta väriä on laitettu kolmas levitetään heti aamiaisen jälkeen.
2 mukia kahvia juotuna.

Fiilis on täys 10, ja omasta mielestäni oon jo voittaja, kun toteutan nyt liki kymmenen vuoden unelman :) Maijan sanoin: Kisaan lähtijöitä on monia, mut ei enää lavalle nousijoita.

Oon tyytyväinen että kisassa on 5 töitä tehnyttä ja vaivaa nähnyttä tyttöä, jotka kaikki ansaitsee arvostusta ja hatun nostoja. Vaikka yleensä oonkin tosi kilpailuhenkinen ja voittoa tavoitteleva, mut nyt täytyy myöntää että kävi miten kävi, oon tosi tyytyväinen että tää kaikki on nyt tehty. Oon oppinut paljon treenaamisesta, dieetistä, kropan toiminnasta ja erityisesti itsestäni. Kaikin puolin kasvattava kokemus.

Tää 1,5 vuotta on ollut rankkaa aikaa muutenkin, ja helpomminkin tähän olis voinut päästä, mut opinpa laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen ja opin arvostamaan myös itseäni.

Tästä on hyvä jatkaa. Nyt fiilistellään tämä kisaviikonloppu, ilon kautta, ja sit aletaan pyörittää taas uusia kuvioita, opiskelua, töitä, jumppia, markkinointia, syömistä, treenaamista, normaalia elämää, ja sit Sakkekin saa huomiota taas! Hyvin se on jaksanu vaikka rankkaa on varmasti ollut :)

Nyt värjäillään ja kokkaillaan ja lähdetään posottamaan kohti Lahtea!


---

Ei kommentteja: