keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Keikalla

Eilen olin elämäni ensimmäistä kertaa Tavastialla.. tai näin landelaisittain -The Tavastialla!


Se keikka oli tosi hyvä ep:n julkkarikeikaksi, ja Jone juonsi sen niin ku isommanki häppeningin, mutta kyllä silti illan ehdoton kohokohta oli The Tavastian THE Takahuone!! Siis minä Tavastian takahuoneesa, jossa on ollu niiiiin monet hikiset rokkarit hengaamassa ja spennaamassa, ja nyt siellä oli meidän huojentunut ja silmin nähden olostaan nauttiva (rokrok) Make :)


ja fanit.... ja The seinä, johon ihan vähän teki mieli kirjottaa "Johanna was here 1.9.2009" ;)


Heidi Far'n Beyondin fanipaidassa nojailee The jääkaappiin, The takahuoneessa, The Tavastialla, ja taustalla siis The seinä!

Aah, olin ihan liekeissä kun pääsin kotiin joskus puolen yön paikkeilla. Nopee pesu ja peiton alle. Silti aamulla väsytti ihan törkeesti, eikä sitä unta liikaa tullu vaikka saikin nukkua inan pidempään ku töihin mennessä.

Ja tässä on mun Tylypahka :)

Täynnä pylväitä ja sokkeloita ja kapeita käytäviä. Vallan viehättävä vanha rakennus.

Tänään meille oli juttelemassa eräs edellisen kurssin lehtijournalisti, joka oli aikuisopiskelijana vaihtanut alaa ja kertoi kuinka tyytyväinen on ollut vaihtoon. Liippas tosi läheltä monet jutut, ja se sai valettua muhun uskoa siitä että tää on ehdottomasti hyvä juttu. Mua on vähän pelottanu se, et onko noin lyhkäsestä ja vapaamuotosesta opiskelusta vastaavaa hyötyä sit kuitenkaan ja meneekö siinä vaan iso raha hukkaan, mutta tää Ville oli miettinyt ihan samoja asioita aikanaa, mutta ainakin hän oli päässyt tämän alan töihin heti opintojen jälkeen, ja palkkaakin tulee nyt enemmän kuin edellisestä duunista. Palkka ei mulle oo mikään itseisarvo, mutta hyvä tietää, että palkallistakin työtä on tarjolla ;)

Tänään tehtiin myös eka juttuharjoitus, ja voi että se tuntu mukavalta. Niin jotenkin helppoa tuo tekstin tuottaminen, ja onhan mulla siitä kokemusta jo Markkinointi-instituutin ajalta ja omasta työstä jne. Huomenna onki ATK-päivä. Toivottavasti mä osaan sinne luokkaan..

Jotenkin kummallisesti mua jännittää koko ajan että kohta joudun johonki ahdistavaan tilanteeseen, enkä osaa relata! Oonko mä todella unohtanu miten asioihin suhtaudutaan rennon innokkaasti ja positiivisella asenteella? Odotanko mä aina jotain pahaa tapahtuvaksi? Ehkä mäkin tarvin mörönkarkottimen..

Kotimatka ei tänäänkään sujunut ihan ongelmitta! Tulin kotiin sellasella bussilla joka ei tullutkaan kotiin, vaan menin ensin lentokentälle ja sieltä sitte oikeella bussilla kotiin asti. Jos olisin odottanu minuutin, olis tullu sellanen bussi jolla olisin päässy suoraan, mutta en malttanu, ja se kostautui. Eli odottamalla minuutin, olisin voittanu puolituntia! Ahneella on tietynlainen loppu. Ehkä vielä joku kaunis päivä mä osaan kertaheitolla tulla suorinta reittiä kotiin :)

Lopputulemana tästä kaikesta intoilusta ja reissaamisesta olin niin tosi väsyny, et mietein jo kannattaako salille mennä lainkaan, mut menin kuitenkin. Selkä, takaolka, takareisi sai pumppirääkkiä tällä kertaa, vaikka alkoikin ärsyttää kun taas oli joku kampanja että kaikki jumpat ja kuntosali on tällä viikolla 2€ ja sali oli tieysti ihan täynnä. Ei oikeesti meinannu yks pieni Johanna mahtua sekaan. Sain tehtyy koko treenin vaikka siihen meniki kaiken odottelun takia vähän kauemmin ku olin suunnitellu, mut eipä ollu onneks kiire mihinkään

Nyt nukkumaan ja huomenna virkeenä ja rennolla asenteella kouluun :o)

--

Ei kommentteja: