tiistai 22. syyskuuta 2009

Luovutan!

Siis tän tukan osalta luovutan! Kolmas kerta toden sanoo, ja tää oli jo kuitenkin neljäs kerta täällä isossa maailmassa kun käyn karvarissa, ja aina yhtä pettyneenä lopputulokseen. Mun on ikävä mun Heidiä!!

Taas tekijänä oli ulkomaalainen, huonosti Suomea puhuva mies, joka oli älyttömän arka leikkaamaan. Pesu ja kuivauskin oli sellaista hipelöintiä ja pesun jälkeinen takkujen selvittely oli pitkää ja harrasta lääppimistä. Olis tehny mieli ite ottaa siltä ne sakset ja leikellä!

Nyt mull aon otsis, joka ei oo yhtään sellainen ku ajattelin. Tiedän, ettää se paikka on koulutuskeskus jossa opiskelijat vasta opettelee, mut silti! Opettaja kävi "neuvomassa" eli otti itse kamman ja sakset, leikkas ja selitti samalla pojalle mitä sen pitää tehdä. Sit kun se tupakanhajuinen, käheä-ääninen pubiruusu lähti, poika oli ihan pihalla ja musta näytti että se oli vaan leikkaavinaan. Kuivaus oli sit taas oma lukunsa. Puol tuntia föönaamista, ei muotoilutuotteita, ei muotoilua, rahastus ja pois. Jeps.

Kävin ostamassa hiussävytteen kun olin katellut sitä pliisua väriä kuitenkin jonkin aikaa peilistä, ja kun tuo leikkauskin nyt on aika pliisu.. Johtuukohan toi varovainen leikkaus tästä pliisusta väristä? Uskaltaisko nää kampaajat leikata ronskimmin jos tukka olis vaikka pinkki? Hassua, et vaikka sanon et haluun jotain räväkkää, kaikkeista räväkin veto on nyt ollut tää vino otsis. Luuleeko ne et kun mulla on pituutta, oon niin tylsä etten haluis luopua ku sentin latvoista? Voi Heidi, miks sun pitää olla niin kaukana?? Vanhoja kuvia tässä ihailen...


Vaikka tää jälkimmäinenkin on aika pliisu, se on ihan huippusähäkkä tähän nykyiseen verrattuna :/
Ei kai tämä tästä.

Tänään oon ainakin juonu tarpeeks, ja saanu syötyä ihan suunnitelman mukaan. Nyt aattelin lähtee Tikon kans pyörälenkille. Se olkoon mun treeni tälle päivälle kun aamulenkki kuitenkin tuli thtyä ja väsyttää niin peevelisti ettei kovemmasta rykimisestä taida olla sen suurempaa hyötyä.

Eilen ostettu termari oli testissä tänään, ja kahvi pysyi kuumana ihan iltapäivään asti, ja pikkutermarista riitti hyvin mun tarpeisiin :) Jei!!

Nyt tulee jo pimeetä.. täytyy mennä!

---

Ei kommentteja: